CURA Services FAQ
Focus op het essentiële, ontdek onze gepersonaliseerde oplossingen.
Uurpakketten op maat van jouw behoeftes.
Hoe werken jullie tarieven?
Je kiest het pakket dat bij je past.
- Jouw uurpakket kan in een periode van 1 jaar worden gebruikt. Deze uren laten je een grote flexibiliteit toe en zijn overdraagbaar (naar een familielid of een goede vriend). Er wordt je maandelijks een overzicht bezorgd van de gepresteerde uren.
Naast deze kosten zijn er ook nog transportkosten en eventuele extra kosten (materialen, enveloppen, postzegels, etc.).
Hoe lang kan je gebruik maken van onze diensten?
Zolang je wenst. Je kan gebruikmaken van onze diensten voor een bepaalde periode of voor een specifieke opdracht en dan beslissen dat je onze diensten niet meer nodig hebt. Je mag ons steeds contacteren voor een andere opdracht.
Waar komt mijn CURA Consulent vandaan?
Elke CURA Consulent is een professional met bewezen ervaring en een vracht aan specifieke en algemene vaardigheden. Ze worden door ons geselecteerd, getraind en kennis. Elke CURA Consulent houdt zich aan onze waarden en wordt geselecteerd op basis van strenge criteria.
Hoe kan ik communiceren met mijn CURA Consulent of mijn geliefde?
De CURA Consulent komt bij de klant thuis. Je kan ook contact met hem/haar opnemen via telefoon, e-mail, SMS, WhatsApp, Skype, Hangout als je dat wenst.
In welke regio's zijn jullie aanwezig ?
Wij zijn aanwezig in heel België.
Heb ik een bepaalde CURA Consulent of meerdere CURA Consulenten om mijn taken uit te voeren ?
Slechts één CURA Consulent! Dit garandeert een efficiënte en langdurige werkrelatie, die hem/haar in staat stelt je te leren kennen. Zo kunnen we je de beste service bieden, afgestemd op jouw individuele noden en voorkeuren op lange termijn.
Hoe snel vind je een CURA Consulent voor mijn aanvraag op dagelijkse basis ?
Het organiseren duurt meestal 2-3 dagen. Zodra je belt, laten we de naam van jouw CURA Consulent weten en maken we een afspraak bij je thuis met de regiomanager.
Werken jullie samen met financiële partners ?
CURA Services is onafhankelijk. Dit betekent dat we altijd de beste optie kiezen, afhankelijk van de noden en wensen van de klant, we werken met diensten die we kennen om een optimale prijs-kwaliteitverhouding kunnen garanderen. Als dit niet het geval blijkt te zijn, veranderen we en gaan we op zoek naar een beter alternatief.
Zijn jullie verbonden met bepaalde mutualiteiten ?
Nee, we werken altijd in overleg met de mutualiteit van onze klanten. Dit is noodzakelijk voor een optimale dienstverlening, zodat we er zeker van kunnen zijn dat onze klanten geen premies of andere voordelen mislopen.
Wordt mijn aanvraag discreet behandeld ?
Ja, al onze medewerkers ondertekenen een geheimhoudingsovereenkomst als onderdeel van hun arbeidscontract. Als een lid van jouw gezin toegang wil hebben tot jouw gegevens, worden deze alleen met jouw toestemming aan hen doorgegeven.
Kan cura me ondersteunen in de medische zorg ?
Alleen medische diensten en gekwalificeerd personeel kunnen medische zorg verlenen. Daarom kunnen we de medische zorg (medicatie, verbandwisselingen, etc.) niet ondersteunen.
Wij helpen je echter graag bij het vinden en opzetten van medische en niet-medische thuiszorg.
Hoe kan ik een afspraak annuleren / wijzigen ?
Als je een afspraak wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met jouw CURA Consulent. Zorg ervoor dat u de afspraak binnen 24 uur annuleert, anders worden er kosten in rekening gebracht.