FAQ

HOE WERKEN JULLIE TARIEVEN ?

U kiest het pakket dat bij u past.

  • Uw uurpakket kan in een periode van 1 jaar worden gebruikt. Deze uren laten u een grote flexibiliteit toe en zijn overdraagbaar (naar een familielid of een goede vriend).

Naast deze kosten zijn er ook nog transportkosten en eventuele extra kosten (materialen, enveloppen, postzegels, etc.).

HOE LANG KAN U GEBRUIK MAKEN VAN ONZE DIENSTEN ?

Zolang u wenst. U kan gebruikmaken van onze diensten voor een bepaalde periode of voor een specifieke opdracht en dan beslissen dat u onze diensten niet meer nodig heeft. U mag ons steeds contacteren voor een andere opdracht.

WAAR KOMT MIJN CURANIZER VANDAAN ?

Elke Curanizer is een professional met bewezen ervaring en een vracht aan specifieke en algemene vaardigheden. Ze worden door ons geselecteerd, getraind en kennis. Elke Curanizer houdt zich aan onze waarden en wordt geselecteerd op basis van strenge criteria.

HOE KAN IK COMMUNICEREN MET MIJN CURANIZER OF MIJN GELIEFDE ?

De Curanizer komt bij de klant thuis. U kunt ook contact met hem/haar opnemen via telefoon, e-mail, SMS, WhatsApp, Skype, Hangout als u dat wenst.

IN WELKE REGIO'S BENT U AANWEZIG ?

Wij zijn aanwezig in heel België.

HEB IK EEN BEPAALDE CURANIZER OF MEERDERE CURANIZERS OM MIJN TAKEN UIT TE VOEREN ?

Slechts één Curanizer! Dit garandeert een efficiënte en langdurige werkrelatie, die hem/haar in staat stelt u te leren kennen. Zo kunnen we u de beste service bieden, afgestemd op uw individuele noden en voorkeuren op lange termijn.

HOE SNEL VINDT U EEN ASSISTENT VOOR MIJN AANVRAAG OP DAGELIJKSE BASIS ?

Het organiseren duurt meestal 2-3 dagen. Zodra u belt, laten we de naam van uw Curanizer weten en maken we een afspraak bij u thuis met de regiomanager.

WERKT U SAMEN MET FINANCIËLE PARTNERS ?

CURA Services is onafhankelijk. Dit betekent dat we altijd de beste optie kiezen, afhankelijk van de noden en wensen van de klant, we werken met diensten die we kennen om een optimale prijs-kwaliteitverhouding kunnen garanderen. Als dit niet het geval blijkt te zijn, veranderen we en gaan we op zoek naar een beter alternatief.

BENT U VERBONDEN MET BEPAALDE MUTUALITEITEN ?

Nee, we werken altijd in overleg met de mutualiteit van onze klanten. Dit is noodzakelijk voor een optimale dienstverlening, zodat we er zeker van kunnen zijn dat onze klanten geen premies of andere voordelen mislopen.

WORDT MIJN AANVRAAG DISCREET BEHANDELD ?

Ja, al onze medewerkers ondertekenen een geheimhoudingsovereenkomst als onderdeel van hun arbeidscontract. Als een lid van uw gezin toegang wil hebben tot uw gegevens, worden deze alleen met uw toestemming aan hen doorgegeven. 

Wij zullen uw gegevens immers nooit aan derden doorgeven zonder uw toestemming.

KAN CURA ME ONDERSTEUNEN IN DE MEDISCHE ZORG ?

Alleen medische diensten en gekwalificeerd personeel kunnen medische zorg verlenen. Daarom kunnen we de medische zorg (medicatie, verbandwisselingen, etc.) niet ondersteunen.

Wij helpen u echter graag bij het vinden en opzetten van medische en niet-medische thuiszorg.

HOE KAN IK EEN AFSPRAAK ANNULEREN / WIJZIGEN ?

Als u een afspraak wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met uw Curanizer. Zorg ervoor dat u de afspraak binnen 24 uur annuleert, anders worden er kosten in rekening gebracht.

Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer. Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden. Cookies worden ook gebruikt voor het personaliseren van advertenties.

Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen. Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.
Alles weigeren
Instellingen aanpassen
Sta alles toe
Cookie-instelling bewerken